Anunturi online Licitatii Cluj - Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii LICITATIE - TRIBUNALUL ARGES. . Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE PUBLICA SUCEAVA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii LICITATIE - IASI. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Botosani. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC, Anunt Licitatii Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC,
Publica Anunt Anunt U.E Modalitati de plata Oferte Speciale Anunturi Online Contact Agentie

ALEGE un ZIAR din CLUJ si PUBLICA ANUNTURI
Alege unul din ziarele de mai jos si publica anunturi in ziare CLUJ.
ZIARUL ANUNTUL DE VEST
Ziarul Anuntul de Vest este un ziar local / regional online de anunturi cu 0 exemplare pe editie.
ZIARUL FACLIA
Ziarul Faclia este un cotidian local de informare sociala, culturala, economica, politica, sportiva si de publicitate cu 5.000 exemplare pe editie.
ZIARUL MONITORULCJ.RO
Ziarul MonitorulCJ.ro este un cotidian de informatie generala cu 5.000 exemplare pe editie.
ZIARUL PIATA DE LA A LA Z
Ziarul Piata de la A la Z este un saptamanal de informatii si anunturi gratuite cu 38.000 exemplare pe editie.
Anunturi fonduri europene
Anunturi in ziare nationale
Publicati Citatii in ziarul Adevarul
Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat
Cum public Anunt de Mediu in Ziarul Anunt de Mediu®
Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului
Birou fizic de preluare Anunturi

Piata ROMANA, Bucuresti

- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Anunturi Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic® (in functie de categorie)! Pret - 60 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Mar 2025
C.I.P.I. ARHIP VALENTIN cu sediul in Galati, str. Alexandru Lapusneanu nr. 41, bl. B2, sc. 8, ap. 71, jud. Galati, in calitate de lichidator judiciar al debitorului GMC COMPANY SRL, organizeaza licitatie publica cu strigare pentru vanzarea activelor:
-Teren arabil situat in Galati, str. Drumul de Centura nr. 242, jud. Galati, in suprafata de 1.002 mp (din acte) si suprafata de 1.001,90 mp (masurata), T162/1, P2, avand CF nr. 104344 Galati. Accesul la terenul in suprafata de 1.001,90 mp se face pe terenul alee de acces in suprafata de 191,40 mp, evaluat la pretul de 21.300 euro fara TVA.
-Teren arabil situat in Galati, str. Drumul de Centura nr. 242, jud. Galati, in suprafata de 1.278 mp, T162/1, P2, LOT 2, avand CF nr. 104345 Galati, cu precizarea ca suprafata de teren de 191,40 mp constituie cale de acces si este grevat de o servitute de trecere in favoarea unei terte persoane, evaluat la pretul de 27.200 euro fara TVA.
Ambele terenuri se vor scoate la vanzare in bloc, prin licitatie publica cu strigare si negociere directa sau o combinatie a celor doua, iar pretul de pornire al licitatiei este de 30.000 euro.
Vor avea loc 6 sedinte de licitatie bilunare cu strigare avand ca pret de pornire suma de 30.000 euro in echivalent lei la data licitatiei, in fiecare joi incepand cu data de 27.03.2025, ora 12, la sediul lichidatorului judiciar.
Caietul de sarcini pentru participarea la licitatie se obtine contra sumei de 300 lei fara TVA de la lichidatorul judiciar.
Informatii suplimentare la telefon 0744.256.888.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Mar 2025
FIDUCIA SPRL in calitate de lichidator desemnat al HIDRACONSTRUCT GEOVIG SRL, ofera la vanzare prin licitatie publica autovehicule si echipamente tehnologice din proprietatea debitoarei. Lista bunurilor este in publicatia de vanzare publicata in BPI si pe pagina unpir.ro - sectiunea anunturi vanzari.
Prima sedinta de licitatie se va desfasura la data de 25.04.2025, ora 14,00 in Bucuresti, str. Dianei, nr.10, et.4, apt.5, sector 2.
Persoanele interesate vor depune pana la termenul de vanzare o cautiune reprezentand 10% din pretul de incepere al licitatiei.
Informatii suplimentare referitoare la conditiile de participare la licitatie se pot obtine la telefon 0723.524.580 sau la adresa office@fiducia.com.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Mar 2025
Casa de Insolventa Matei si Paulus SPRL, lichidator judiciar al ALESPO INVEST SRL societate in faliment, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica a urmatoarelor active: a) Terenuri situate in extravilanul com. Voila, Județul Brașov in valoare totala de 142.300 lei Preturile nu contin tva. Licitatiile publice vor avea loc in fiecare zi de marti, ora 12, incepand cu 25.03.2025 si se vor efectua in stricta conformitate cu prevederile din regulamentul de vanzare aprobat de creditori. Pentru informatii suplimentare tel: 0365804083, mail: mateipaulus@gmail.com

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
INFORMATII generale privind autoritatea
contractanta, in special denumirea, codul
de identificare fiscala, adresa, numarul de
telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Izvoru Crisului,
cu sediul in sat Izvoru Crisului, comuna
Izvoru Crisului, Str. Principala nr.39, judetul
Cluj, telefon 0264/257.140, fax 0264/
257.198, e-mail: izvorucrisului@yahoo.com,
cod fiscal 4924020. 2.Informatii generale
privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea
bunului care urmeaza sa fie inchiriat:
Spatiu in suprafata de 74,79 mp, situat la
parterul Dispensarului Uman din sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului,
Str. Principala nr. 2, judetul Cluj, avand CF
50040, nr.cadastral 50040, apartine domeniului public al Comunei Izvoru Crisului, conform caietului de sarcini, H.C.L.
Izvoru Crisului nr. 09/ 27.02.2025 si O.U.G.
nr. 57/ 03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul
de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot
intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se poate solicita la sediul
Comunei Izvoru Crisului sau online prin email: izvorucrisului@yahoo.com. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul instit tiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii publice, Comuna Izvoru Crisului, cu sediul in sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str. Principala nr. 39, judetul Cluj. 3.3. Costul si conditiile
de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor
O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2025, ora
12.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Sediul Comuna Izvoru Crisului, sat
Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str.
Principala nr.39, judetul Cluj. 4.3.Numarul
de exemplare in care trebuie depusa fiecare
oferta: un exemplar in original. 5.Data si
locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 11.04.2025,
ora 12.00, Comuna Izvoru Crisului, sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str.
Principala nr. 39, judetul Cluj. 6 .Denumirea,
adresa, numarul de telefon si/ sau adresa
de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele
pentru sesizarea instantei: Judecatoria Huedin, Huedin, Str. Avram Iancu nr. 2, judetul
Cluj, telefon 0264/351.788, fax 0264/353.
160, e-mail: jud-huedin@just.ro. 7. Data
transmiterii anuntului de licitatie catre
institutiile abilitate, in vederea publicarii:
13.03.2025.

LICITATIE - TRIBUNALUL ARGES. . Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
1. Informatii generale privind concedentul,in special denumirea, codul fiscal, adresa,numarul de telefon, telefax si/ sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Valea Iasului, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1,
Sat Valea Iasului, Comuna Valea Iasului,
judetul Arges, tel./fax:0248.724.411; email:
primaria_viasului@yahoo.com, cod postal
117795, cod fiscal: 4121986. 2. Informatii
generale privind obiectul concesiunii, in
special descrierea si identificarea bunului
care urmeaza sa fie concesionat: Teren cu suprafata de 1000 mp, inscris in CF nr. 82079
sub numarul cadastral 82117, apartinand
domeniului privat a Comunei Valea Iasului, categoria de folosinta pasune, situat in
intravilanul comunei Valea Iasului, punctul
"La Brazi", sat Ungureni, comuna Valea Iasului, judetul Arges, cu destinatia - construire
service auto. Concesionarea se face conform
O.U.G. nr. 57/2019 si in conformitate cu
H.C.L. numarul 25 din data de 27.02.2025.
3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.
Modalitatea sau modalitatile prin care per-
soanele interesate pot intra in posesia unui
exemplar al documentatiei de atribuire:
Documentatia de atribuire se poate ridica
de la sediul Comunei Valea Iasului. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia
de atribuire: Compartimentul financiar contabil, impozite si taxe locale, casierie, relatii
cu publicul, resurse umane, executari silite, comuna Valea Iasului, strada Nicolae Balcescu, nr. 1, sat Valea Iasului, judetul Arges. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul,
potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019: 100
lei, ce se poate achita numerar la casieria
Comunei Valea Iasului, sau cu ordin de plata
in contul RO19TREZ0485006XXX000911
deschis la Trezoreria Municipiului Curtea de
Arges, cod fiscal 4121986. 3.4. Data limita
pentru solicitarea clarificarilor: 26.03.2025,
ora 12.00. (intre data limita pentru solicitare
clarificari si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 5 zile lucratoare);
4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limi-
ta de depunere a ofertelor: 03.04.2025, ora
10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Comuna Valea Iasului, strada Nicolae Balcescu, nr. 1, sat Valea Iasului, judetul
Arges. 4.3. Numarul de exemplare in care
trebuie depusa fiecare oferta: doua exemplare. 5. Data si locul la care se va desfasura
sedinta publica de deschidere a ofertelor:
03.04.2025, ora 12.00, la sediul Comunei
Valea Iasului, strada Nicolae Balcescu, nr.
1, sat Valea Iasului, comuna Valea Iasului,
judetul Arges, sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, telefax si/
sau adresa de e-mail a instantei competente
in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul
Arges, Pitesti, Bulevardul I.C. Bratianu nr.
7, judetul Arges, tel. 0248.216599, fax
0248.212410, e-mail tr-arges@just.ro. 7.
Data transmiterii anuntului de licitatie catre
institutiile abilitate, in vederea publicarii:
10.03.2025

ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE PUBLICA SUCEAVA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE PUBLICA, INCHIRIERE. 1. Informatii generale
privind autoritatea contractanta, in special
denumirea, codul de identificare fiscala,
adresa, numarul de telefon, fax si/ sau
adresa de email, persoana de contact:
Mu nicipiului Suceava, Suceava, B dul
1 Mai nr. 5A, judetul Suceava, cod fiscal
4244792, telefon 0230.212.696, int. 147, fax
0230.530.231, email: primsv@primariasv.
ro. 2.2 Informatii generale privind obiectul
procedurii de licitatie publica, in special
descrierea si identificarea bunurilor care
urmeaza sa fie inchiriate: o parcela de teren in suprafata de 80.000 mp, respectiv
8 hectare, situata in extravilanul municipiului, apartinand domeniului public al
Municipiului Suceava, avand destinatia de
pajistepasune naturala, trup Pasunea Caprariei, lot 1, inscrisa in cartea funciara
54640, conform caietului de sarcini, Hotararii Consiliului Local al Municipiului Suceava
nr. 34 din 28.02.2025 si prevederilor O.U.G
nr. 57/2019; o parcela de teren in suprafata
de 80.000 mp, respectiv 8 hectare, situata in extravilanul municipiului, apartinand
domeniului public al Municipiului Suceava, avand destinatia de pajistepasune na
turala, trup Pasunea Caprariei, lot 2, inscrisa in cartea funciara 54640, conform caie
tului de sarcini, Hotararii Consiliului Local al Municipiului Suceava nr. 34 din 28.02.2025
si prevederilor O.U.G nr. 57/2019; o parcela de teren in suprafata de 70.000 mp, res
pectiv 7 hectare, situata in extravilanul municipiului, apartinand domeniului public
al Municipiului Suceava, avand destinatia de pajistepasune naturala, trup Pasunea Caprariei, lot 3, inscrisa in cartea funciara 54640, conform caietului de sarcini,
Hotararii Consiliului Local al Municipiului
Suceava nr. 34 din 28.02.2025 si prevede
rilor O.U.G nr. 57/2019; o parcela de teren
in suprafata de 80.000 mp, respectiv 8
hectare, situata in extravilanul municipiului,
apartinand domeniului public al Municipiului Suceava, avand destinatia de pa
jistepasune naturala, trup Pasunea Caprariei, inscrisa in cartea funciara 54653, conform caietului de sarcini, Hotararii Consiliului Local al Municipiului Suceava nr. 34
din 28.02.2025 si prevederilor O.U.G nr.
57/2019. 3. Informatii privind documentatia
de atribuire: se regasesc in caietul de
sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile
prin care persoanele interesate pot intra
in posesia unui exemplar al documentatiei
de atribuire: la cerere, de la sediul Municipiului Suceava. 3.2. Denumirea si adresa
serviciului/compartimentului din cadrul
autoritatii contractante, de la care se poate
obtine un exemplar din documentatia de
atribuire: Serviciul Patrimoniu, Municipiul
Suceava, B dul 1 Mai nr. 5 A. 3.3. Costul si
conditiile de plata pentru obtinerea acestui
exemplar, unde este cazul: 50 lei si poate
fi achitat in numerar la casieria Primariei
Municipiului Suceava, Suceava, B dul. 1 Mai
nr. 5A sau prin virament bancar, in contul
RO97TREZ59121360250XXXXX deschis la
Trezoreria Municipiului Suceava, cod fiscal
4244792. 3.4. Datalimita pentru solicitarea
clarificarilor: 31.03.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data limita de
depunere a ofertelor: 07.04.2024, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul Municipiului Suceava, Suceava,
B dul. 1 Mai nr. 5A, Registratura ghiseul
nr.3, Judetul Suceava, cod postal 720224.
4.3. Numarul de exemplare in care trebuie
depusa fiecare oferta: un singur exemplar
original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se
va desfasura sedinta publica de deschidere
a ofertelor: 07.04.2024, ora 12.00, in Sala
de Sedinte a Municipiului Suceava, Sucea
va, B dul. 1 Mai nr. 5A, judetul Suceava. 6.
Denumirea, adresa, numarul de telefon,
fax si/sau adresa de email ale instantei
competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Tribunalul Suceava, judetul Suceava, str.
Stefan cel Mare nr. 62, cod 720062, telefon
0230.214.948, 0230.523.290, email: trsv-registratura@just.ro. 7. Anuntul de licitatie a
fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a VIa, nr. 39 din 06.03.2025.

LICITATIE - IASI. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
BUSINESS SUPPORT SOLUTIONS I.P.U.R.L., in
calitate de lichidator judiciar al S.C. INSPIRA
FOOD S.A., anunta vanzarea urmatoarelor:
1. Autoutilitara N1 Ford Transit FAC6 PHFA
2C E3BEA, anul fabricatiei 2008, capacitate
motor 2402, putere motor 74, sursa energie
motorina, 98.857 km, ITP si asigurare expirate, Euro 4; cu multiple avarii la nivelul
caroseriei. Valoare de pornire la licitatie (lei,
fara T.V.A.) 14.181,60 lei. 2. BUNURI MOBILE
segmentul HoReCa -bucatarii/bar, terase,
restaurante, conform descrierii din raportul
de evaluare. Licitatia se va desfasura la
sediul lichidatorului judiciar Business Support Solutions I.P.U.R.L. din mun. Iasi, Calea
Chisinaului, nr.17, et.3, cam. 305, jud. Iasi, in
data de 28.03.2025, ora 13.00, respectiv 04.04.2025, 11.04.2025, 25.04.2025 si
02.05.2025, in acelasi loc, la aceeasi ora.
Licitatia se poate organiza si on-line, pe
platforma de licitatii pusa la dispozitie de
U.N.P.I.R., https://www.licitatii-unpir.ro/. Relatii suplimentare: -Business Support Solutions
I.P.U.R.L.: tel./fax 0232709991, 0771779570.

TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
INFORMATII generale privind autoritatea
contractanta, precum: denumirea, codul
fiscal, adresa, datele de contact, persoana
de contact: Orasul Horezu, cu sediul administrativ in localitatea Horezu, Strada 1 Decembrie nr. 7, Horezu, judetul Valcea; telefon: 0250/860.190, fax: 0250/860.481, email:
primaria@orasul-horezu.ro, CIF: 2541479. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunurilor: Apartament
nr. 3, in suprafata totala de 59,20 mp, situat
in Horezu, str. Eroilor, nr. 14, Bloc M, Scara A,
Parter, Jud. Valcea, avand numar cadastral
38261 inscris in Cartea funciara a orasului
Horezu nr. 38261-C1- U5; Apartament nr. 4,
in suprafata totala de 43,60mp, situat in
Horezu, str. Eroilor, nr. 14, Bloc M, Scara A,
Parter, jud.Valcea, avand numar cadastral
38261 inscris in Cartea funciara a orasului
Horezu nr. 38261-C1- U6; Garsoniera nr.18,
in suprafata totala de 26,90 mp, situata in
Horezu, str. Eroilor, Bloc G, Scara C, Etaj 4,
Jud.Valcea, avand numar cadastral 37083
inscris in Cartea funciara a orasului Horezu
nr.37083-C1-U25; Garsoniera nr.20, in suprafata totala de 26,10 mp, situata in Horezu,
str.Eroilor, Bloc G, Scara B, Etaj 4, Jud.Valcea, avand numar cadastral 37083 inscris
in Cartea funciara a orasului Horezu nr.
37083-C1 -U24, apartinand domeniului privat al orasului Horezu. Vanzarea se face
conform OUG nr. 57/2019 si conform H.C.L.
nr. 4 din 30.01.2025. 3.Informatii privind
documentatia de atribuire: Se regasesc
in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau
modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al
documentatiei de atribuire: la cerere de la
sediul institutiei. 3.2. Denumirea si datele de
contact ale serviciului/compartimentului
din cadrul concedentului, de la care se poate
obtine un exemplar din documentatia de
atribuire: Compartimentul juridic, administratie publica locala, Orasul Horezu, str.1
Decembrie nr.7, judetul Valcea. 3.3. Costul
si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 500Lei/ exemplar achitati la casieria institutiei sau in contul RO80TREZ67421360250XXXXX, deschis la Trezoreria Horezu, CIF 2541479.
3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31.03.2025, ora 15:00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 08.04.2025, ora 12:00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariat, Orasul Horezu, Strada 1 Decembrie nr.7, judetul Valcea. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Un exemplar original in plic sigilat. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor:
09.04.2025, ora 10:00, in Sala de sedinte a
Casei de Cultura "Constantin Brancoveanu"
Horezu, str. 1 Decembrie nr. 11, judetul
Valcea. 6. Denumirea, adresa, numarul de
telefon, telefax si/ sau adresa de e-mail ale
instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Valcea, str. Scuarul Revolutiei nr. 1, Ramnicu Valcea, judetul
Valcea, Telefon: 0250739120, Fax: 0250732207, adresa email: tr-valcea@just.ro

TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
MRL IASI SPRL/MRL IASI SPRL FILIALA BACAU in calitate de lichidator judiciar
al debitorului SC Dey Security Divizia
Medicala S.R.L., CUI 27965674, ANUNTA
scoaterea la vanzare a bunurilor aflate
in patrimoniul debitoarei situatie in Cluj
Napoca str. Cometei 18-20, jud. Cluj, dupa
cum urmeaza: Vanzare in bloc- activ 1, la pretul total de 26.397,00 lei + TVA, format din
RENAULT FD MASTER, culoare alb,
An fabricatie 2006 CJ-16-MYL, VOLKSWAGEN 7HC TRANSPORTER, culoare
alb-portocaliu, An fabricatie 2007 CJ-84- UPU, MERCEDES- BENZ 638 VITO 110d,
culoare alb-portocaliu, An fabricatie 1998
CJ-38-DEY. Vanzare individuala- activ 2, la pretul
de 17.010,00 lei + TVA, format din Auto turism MERCEDES- BENZ 903.6KA
SPRINTER, An fabricatie 2002 CJ-85- URG. Vanzare individuala- activ 3, la pretul
de 14.760,00 lei + TVA, format din MERCEDES SPRINTER, culoare alb - rosu, An
fabricatie 2004 CJ-41-DEY. Vanzare individuala- activ 4, la pretul
de 9.810,00 lei + TVA, format din FORD
GALAXY, culoare alb-portocaliu, An
fabricatie 2004 CJ-39-DEY.
Sedinta de licitatie publica este stabilita pentru data de 27.03.2025 ora
12.00, cu termen limita de inscriere 26.03.2025, ora 12.00.
Relatii suplimentare se pot obtine la tele foa nele: 0758-049.900, 0755-140.099,
0757-545.545, 0364- 401.125, 023

Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Botosani. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
INFORMATII generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/ sau adresa de e-mail, persoana de
contact: Comuna Cotusca, cu sediul in sat
Cotusca, comuna Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/ 561. 946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul
concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 1.119 mp, situat in satul Ghireni, comuna Cotusca, F.N., Parcela Cadastrala 186,
apartinand domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini, H.C.L.Cotusca nr. 15/ 25.03.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/ 03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin
care persoanele interesate pot intra in
posesia unui exemplar al documentatiei
de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la
sediul Comunei Cotusca. 3.2.Denumirea
si adresa serviciului/ compartimentului
din cadrul concedentului, de la care se
poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei
Cotusca, comuna Cotusca, sat Cotusca,
Str. Principala nr.116, judetul Botosani.
3.3. Costul si conditiile de plata pentru
obtinerea acestui exemplar, unde este
cazul: 100Lei/ exemplar, ce se achita in
contul concedentului: RO60TREZ1195006XXX000330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data- limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2025, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data- limita de depunere a ofertelor: 04.04.2025, ora
10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Registratura Comunei Cotusca,
comuna Cotusca, sat Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar in original
si 1 exemplar in copie. 5. Data si locul la
care se va desfasura sedinta publica de
deschidere a ofertelor: 04.04.2025, ora
12.00, la sediul Comunei Cotusca, sat Cotusca, comuna Cotusca, Str. Principala
nr.116, judetul Botosani. 6. Denumirea,
adresa, numarul de telefon, fax si/ sau
adresa de e-mail ale instantei competente
in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia
de Contencios Administrativ a Tribunalului Botosani, municipiului Botosani,
Str. Maxim Gorki nr.8, judetul Botosani,
telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832,
e-mail: tr-botosani-reg@just.ro. 7. Data
trans miterii anuntului de licitatie catre
institutiile abilitate, in vederea publicarii:
13.03.2025.

Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 14 Mar 2025
INFORMATII generale privind concedentul,
in special denumirea, codul de identificare
fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/
sau adresa de email, persoana de contact:
Comuna Helesteni, comuna Helesteni, sat
Helesteni, nr.131, judetul Iasi, cod postal
707245, telefon 0232/716.768, fax 0232/
716.770, email: primariahelesteni@yahoo.
com, cod fiscal 4541300. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special
descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: pasune comu
nala in suprafata totala de 176.300 mp,
Tarla 53: parcela 373 (P) 14.790mp, 374
(P) 2.840mp, CF nr.61989, nr. cadastral
61989, situat in extravilanul comunei Heles
teni, sat Oboroceni, F.N., judetul Iasi, apartinand domeniului public al Comunei Helesteni, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Helesteni nr. 09/ 27.02.2025 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/ 03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia
unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa, de la sediul Comunei Helesteni. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul
concedentului, de la care se poate obtine
un exemplar din documentatia de atribuire:
Compartimentul Achizitii Publice al Comunei Helesteni, comuna Helesteni, sat Heles
teni, nr. 131, judetul Iasi. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 1.000Lei/ exemplar, ce
se achita in numerar la Casieria institutiei
sau in contul RO53TREZ40721A300530
XXXX deschis la Trezoreria Pascani, cod
fiscal 4541300. 3.4.Datalimita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2025, ora 14.00.
4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data limita
de depunere a ofertelor: 04.04.2025, ora
11.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Comuna Helesteni, comuna Heles
teni, sat Helesteni, nr.131, judetul Iasi. 4.3.
Numarul de exemplare in care trebuie de
pusa fiecare oferta: in 1 exemplar original.
5.Data si locul la care se va desfasura
sedinta publica de deschidere a ofertelor:
04.04.2025, ora 13.30, la sediul Comunei
Helesteni, comuna Helesteni, sat Helesteni,
nr.131, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa,
numarul de telefon, fax si/ sau adresa de
email ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi,
Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon
0332/403.642, fax 0332/435.700, email: triasireg@just.ro. 7. Data transmiterii anun
tului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 13.03.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Mar 2025
In data de 26.03.2025, orele
11.00, va avea loc la Biroul executorului judecatoresc Stan Iulian Marius
din mun. Barlad, str. Republicii nr.
217, bl. UMPS, et. 2, jud. Vaslui,
vanzarea la licitatie publica a imobilului teren intravilan arabil situat in
sat/com. Perieni, jud. Vaslui, tarla 23,
parcela 599A/46, suprafata 10178mp
cu N.C. si C.F. 73599 la pretul de
267172.50 Lei, proprietatea Comuna
Perieni, jud. Vaslu

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Mar 2025
C-Mec Metal Ploiesti S.R.L. socie
tate in faliment, prin lichidator judiciar Andrei Ioan IPURL, organizeaza
selectie de oferte privind preluarea
intregii arhive a societatii, compusa
din documente contabile, de
personal, contracte, etc. si tot ce tine
de activitatea unei societatii, in
vederea prelucrarii, legarii, sortarii,
pastrarii, conservarii si utilizarii documentelor detinute pentru eliberarea
de adeverinte fostilor salariati, in
conformitate cu legislatia in vigoare.
Cantitatea documentelor este de
aproximativ 46 ml. Societatile intere-
sate vor transmite oferta, insotita de
toate autorizatiile aferente serviciilor,
la sediul lichidatorului judiciar Andrei
Ioan IPURL, din Ploiesti, Str.
Gheorghe Doja, nr.30, et.10, ap.31,
Judetul Prahova, pana la data de
19.03.2025 ora 09:00. Plata contravalorii serviciilor ofertantului ce va fi
declarant castigator, urmeaza a fi
efectuata dupa valorificarea bunurilor societatii, in conformitate cu
dispozitiile Legii nr. 85/2014, in baza
contractului ce va fi incheiat potrivit modelului propus numai de lichidatorul judiciar. Mai multe relatii la tel:
0723357858, email: office@andreiioan.ro.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Mar 2025
1. Informatii generale privind
concedentul, in special denumirea,
codul de identificare fiscala, adresa,
numarul de telefon, fax si/sau adresa
de e-mail, persoana de contact:
Comuna Negresti, str.Manastirea
Horaita nr.138, Comuna Negresti,
judetul Neamt, telefon 0233246944,
fax 0233246944, e-mail: office@negrestineamt.ro. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in
special descrierea si identificarea
bunului care urmeaza sa fie concesionat: Concesionare teren pasune,
conform HCL nr.8 din 20.02.2025 si
OUG 57/2019, in suprafata de 6,00ha
teren pasune "Dohotarie Negresti"
nr.cadastral 552564, apar tinand
domeniului public al Comunei
Negresti, amplasat in extravilanul
Comunei Negresti, in vederea intretinerii prin pa sunat. 3. Informatii
privind documentatia de atribuire: Se
gasesc in caietul de sarcini. 3.1.
Modalitatea sau modalitatile prin
care persoanele interesate pot intra
in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare
scrisa adresata Comunei Negresti,
judetul Neamt. Documentatia se
pune la dispozitie in aceeasi zi. 3.2.
Denumirea si adresa serviciului/
compartimentului din cadrul conce-
dentului, de la care se poate obtine
un exemplar din documentatia de
atribuire: Serviciul de Urbanism si
Administrarea Teritoriului al Comunei
Negresti, sat Negresti, str. Manas-
tirea Horaita, nr.138, jud. Neamt. 3.3.
Costul si conditiile de plata pentru
obtinerea acestui exemplar, unde
este cazul: Costul documentatiei de
atribuire este de 50Lei si se va achita
prin plata direct la caseria unitatii.
3.4. Data-limita pentru solicitarea
clarificarilor: 07.04.2025, ora 15.00.
4. Informatii privind ofertele: 4.1.
Data-limita de depunere a ofertelor:
14.04.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la
care trebuie depuse ofer tele:
Comuna Negresti, str. Manastirea
Hor ait a, nr.138, sat /comuna
Negresti, jude tul Neamt . 4.3.
Numarul de exemplare in care
trebuie depusa fiecare oferta: 1
exemplar original. 5.Data si locul la
care se va desfasura sedinta publica
de deschiderea ofertelor :
14.04.2025, ora 12.00, Comuna
Negresti, sat Negresti, str. Manastirea
Horaita, nr.138, judetul Neamt. 6.
Denumirea, adresa, numarul de
telefon, fax si/sau adresa de e-mail
ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele
pentru sesizarea instantei: Tribunalul
Neamt, sectia Contencios Administrativ si Fiscal, B-dul Republicii, nr.16,
Piatra Neamt, cod postal 610005, tel.
0233212294, fax 0233235655,
e-mail: tribunal-neamt@just.ro. 7.
Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in
vederea publicarii: 10.03.2025

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Mar 2025
Subscrisa S.C. Jeans Est S.R.L. - in
procedura generala a falimentului, cu
sediul in Bocsa, str. Binisului, km. 3
jud. Caras-Severin, Numar de ordinein Registrul Comertului ,
J11/288/1999, CUI RO 12192473,
prin lichidator judiciar Licev Grup
S P R L numit in dosarul nr.
2047/115/2015, aflat pe rolul Tribunalului Caras-Severin, va face
cunoscut faptul ca in data de
31.03.2025, ora 12,00 va avea loc la
sediul lichidatorului judiciar din
Resita, str. Horea bl. A2, parter,
sedinta de negociere directa privind
vanzarea imobilului: Teren Arabil in
Ibrilont in suprafata de 5.800 mp
pornind de la pretul de 7000 euro
+TVA. Informatii suplimentare se pot
obtine la telefon 0255/212940 sau la
sediul lichidatorului judiciar

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Mar 2025
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA
GRIGORIE FLORIN
Subscrisa Cabinet Individual de Insolventa GRIGORIE FLORIN, cu sediul in Arad, str.GHE.Lazar, nr. 16, ap. 2, Jud. Arad, inscrisa in tabloul UNPIR sub nr. RFO I-3993, reprezentata prin practician in insolventa GRIGORIE FLORIN in calitate de lichidator judiciar al debitorului ALE BRODERIE S.R.L. cu sediul social in localitatea Sasca Romana, Comuna Sasca Montana, str Camenita, nr. 143, Jud Caras Severin, CUI 39430089, inreg. la ORC sub nr. J11/624/2018, prin Incheierea civila nr. 64/J/CC, din data de 31.10.2024, de catre Tribunalul Caras Severin, sectia Civila in dosarul 2250/115/2024

VINDE PRIN LICITATIE PUBLICA BUNURILE DEBITOAREI

BUNURI

Nr. Crt
Denumire ECHIPAMENT
Vpiata cost (Lei fara TVA)
1
MASINA BRODAT MODEL GALAXY 1201 SEROA 43795
9891
2
MASINA BRODAT MODEL GALAXY 1201 SEROA 43861
9891
Lista completa a bunurilor poate fi consultata la sediul lichidatorului judiciar.
Licitatia se va tine in data de 14.03.2025, ora 14, la sediul lichidatorului judiciar, situat in Arad, Str.Ghe. Lazar, nr.16 ap. 2 Jud. Arad. Daca bunurile nu vor fi adjudecate licitatia se va repeta in aceleasi conditii in data de 21.03.2025, respectiv in data de 28.03.2025
Cei care doresc sa participe la licitatie trebuie achite 5% cu titlu de garantie de participare licitatie, la sediul profesional al lichidatorului judiciar .
Informatii suplimentare la tel. 0722654664, fax 0257-256250 sau la sediul profesional al lichidatorului judiciar situat in Arad, str. GHE.Lazar, nr.16, ap.2, jud.
Arad

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 12 Mar 2025
Societatea MIAGHI IMPEX SRL
aflata in faliment organizeaza
licitatie la sediul din Braila,
B-dul Independentei nr.292, in
data de 20.03, 02.04, 16.04,
30.04, 14.05, 28.05.2025
pentru urmatoarele bunuri:
Betoniera 380 V (659 lei),
Masina tratat seminte MTS 3
(1.490 lei), Pod rulant+reductor
(4.553 lei), Sistem monitorizare
(1.787 lei), Instalatie de
procesat seminte (220.967
lei), Instalatie de peletat negri
(4.738 lei), Set birou Director
(859 lei), Set birou Secretariat
(709 lei), Imobil format din
teren si constructii localitatea
Romanu (425.525 lei), buncar
cereale 7 buc, 163.436 lei,
buncar cereale 11 buc, 186.076
lei, buncar cereale 10 buc,
75.870 lei, buncar cereale
2 buc, 24.166 lei. Pentru
participarea la licitatie este
necesar cumpararea caietului
de sarcini si plata garantiei de
10% din valoare. Tel contact
0755101973.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 12 Mar 2025
GMR SPRL -lichidator al
S.C. Premier Drinks S.R.L.,
vinde la licitatie publica
in datele de 03.04.2025,
ora 14, 10.04.2025, ora
14, 17.04.2025, ora 14,
24.04.2025, ora 14,
30.04.2025, ora 14,
08.05.2025 ora 14, 15.05.2025
ora 14, 22.05.2025, ora 14,
63,44 ha plantatie vita de vie
in loc. Murfatlar si loc. Poarta
Alba, jud. Constanta, la pretul
de 342.600 euro. Licitatorii
trebuie sa faca dovada achitarii
garantiei reprezentand 10% din
pretul de pornire, respectiv a
caietului de sarcini. Informatii
suplimentare referitoare la
licitatii, se pot obtine la sediul
lichidatorului judiciar GMR
SPRL din Oradea, str. Horea, nr.
42, jud. Bihor si la numarul de
telefon 0259/222.555.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 12 Mar 2025
GLOBAL MONEY RECOVERY
SPRL - lichidator al S.C.
LIDAS PROD S.R.L., vinde
la licitatie publica in
datele de 04.04.2025,
ora 14 11.04.2025, ora
14, 25.04.2025, ora
14, 09.05.2025, ora
14, 16.05.2025, ora
14, 23.05.2025, ora
14, 30.05.2025, ora
14, 06.06.2025, ora
14, 13.06.2025 ora
14 si 20.06.2025, ora
14, urmatoarele bunuri
mobile(autoturisme): 1. Dacia
Logan(2009), la pretul de 1.620
euro; 2. Dacia Logan(2006), la
pretul de 189 euro; 3. Daewoo
Matiz(2004), la pretul de 450
euro; 4. Opel Astra H(2009),
la pretul de 189 euro; 5. Skoda
Fabia(2002), la pretul de 720
euro; 6. VW Golf Variant(2001),
la pretul de 540 euro. Preturile
nu contin TVA. Licitatorii
trebuie sa faca dovada achitarii
garantiei reprezentand 10% din
pretul de pornire, respectiv a
caietului de sarcini cu cel putin
24 ore inainte de data licitatiei.
Informatii suplimentare
referitoare la licitatii, se pot
obtine la sediul lichidatorului
judiciar GLOBAL MONEY
RECOVERY SPRL din Oradea,
str. Horea, nr. 42, jud. Bihor,
adresa email office@gmrgroup.
ro si la numarul de telefon
0259/222.55

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 12 Mar 2025
ACCERR IPURL Suceava,
Universitatii, 19, lichidator
al ALL TRANS SRL vinde la
licitatie autoutilitara N3 MAN
nefunctionala, inmatriculata in
2009, aflata in Belgia - 3500
euro (cheltuielile de transport
si punere in functiune sunt
in sarcina cumparatorului).
Licitatiile la sediul lichidatorului
in 21 si 28 martie, 4 aprilie
2025, ora 15.00. Informatii la
tel 0745664657, www.licitatii-
insolventa

Site-uri partenere:

Mediapress Mica Publicitate
Mare Publicitate Mediapress
Mica Publicitate Ziare
Anunturi Romania Libera
Anunt Ziarul Romania Libera
Romania Libera Anunturi
Anunturi Libertatea
Mica Publicitate Libertatea
Anunt Ziarul Libertatea
Anunturi Jurnalul National
Mica Publicitate Jurnalul National
Anunturi Anuntul Telefonic
Mica Publicitate Anuntul Telefonic
Anunturi Adevarul
Mica Publicitate Adevarul
Anunturi Bursa
Anunturi Curierul National
Citatii ziarul Adevarul
Citatii Romania Libera
Anunturi Citatii Ziare
Anunt Licitatii Ziare
Publicitate Ziare Locale
Anunturi Ziare Locale
Publicitate Ziare Locale
Ziare Mica Publicitate
Ziare Mare Publicitate
Mica Publicitate Cluj
Anunturi in ziare
Publicitate in ziar
Publicare Anunt ziare
Anunturi adunari generale
Anunturi Fonduri Europene
Anunturi Ziare Nationale
Anunt Ziar National
Servicii de curatenie

17 Mar 2025
#boycotAustria