Politica de Confidentialitate

Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.

Anunturi online Diverse Cluj - Anunt Diverse CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE, Anunt Diverse Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996,, Anunt Diverse Ventura Solutions Recruteaza Personal Hotelier, Anunt Diverse Vand Telefoane Garantie Luni Preturi Super, Anunt Diverse Preluare firma,preluari firme,cesiuni firme,0721.868.987, Anunt Diverse Zugrav Execut Amenajari Interioare Finisaje, Anunt Diverse Preluari Firme Prin Notariar Avocat Registrul, Anunt Diverse Judecatoria Iasi Sectia Civila Dosar Incheierea, Anunt Diverse Lichidatorul Judiciar Brebene Marinela, Anunt Diverse Romania Judecatoria Intorsura Buzaului, Anunt Diverse Tulcea Macin Anunt Public Conformitate, Anunt Diverse Agigea Drobot Claudiu Aurelian Sediul Comuna, Anunt Diverse Teghirghiol Tein Ravel Sediul Comuna Recas, Anunt Diverse Lavender Product Sediu Social Judetul Constanta, Anunt Diverse Anunt Public Privind Depunerea Solicitarii, Anunt Diverse Alira Grand Vins Sediul Social Aliman Comuna, Anunt Diverse Constanta Conformitate Prevederile Legii, Anunt Diverse Anunt Public Spekt Sediul Bucure Bulevardul, Anunt Diverse MCD ADMINISTRARE, Anunt Diverse Raportul Semestrial International Caviar,
Publica Anunt Anunt U.E Modalitati de plata Oferte Speciale Anunturi Online Contact Agentie

ALEGE un ZIAR din CLUJ si PUBLICA ANUNTURI
Alege unul din ziarele de mai jos si publica anunturi in ziare CLUJ.
ZIARUL ANUNTUL DE VEST
Ziarul Anuntul de Vest este un ziar local / regional online de anunturi cu 0 exemplare pe editie.
ZIARUL FACLIA
Ziarul Faclia este un cotidian local de informare sociala, culturala, economica, politica, sportiva si de publicitate cu 5.000 exemplare pe editie.
ZIARUL MONITORULCJ.RO
Ziarul MonitorulCJ.ro este un cotidian de informatie generala cu 5.000 exemplare pe editie.
ZIARUL PIATA DE LA A LA Z
Ziarul Piata de la A la Z este un saptamanal de informatii si anunturi gratuite cu 38.000 exemplare pe editie.
Anunturi fonduri europene
Anunturi in ziare nationale
Publicati Citatii in ziarul Adevarul
Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat
Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Ziare locale Cluj

Anunturi Diverse

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca® (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 14 Jan 2022
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-FARMAVET S.A.(completare). Directoratul Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, inregistrata la:Registrul Comertului sub nr.J40/131/1991, cod unic de inregistrare:(CUI)RO256, avand un capital social subscris si varsat de:1.833.697,90 RON (Societatea), in temeiul Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul:A&S International 2000 S.R.L., potrivit prevederilor art.1171 din Legea Societatilor si prevederilor Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021, completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si:Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele de la 5 la 9, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de:14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA respectiv AGEA, se va organiza in data de:15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea acoperirii pierderii contabile a Societatii conform propunerii de acoperire a pierderii contabile in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv pierderea contabila inregistrata in anul 2020 sa fie acoperita din rezultatul reportat din surplusul realizat din rezerve din reevaluare. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii-(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului:A&S International 2000-S.R.L.(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii-(vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii A&S International 2000 S.R.L. si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul:A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective-(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat (vot secret). 11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret). 12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei. Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a:(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, precum si, (ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, (iii)subinchirierea partiala a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului si (iv)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si sa indeplineasca orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. 2.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021. 3.Aprobarea unei linii de credit in valoare de 10.000.000 RON la Banca Transilvania si a garantiilor aferente, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, respectiv:(i)contractarea de catre Societate a unei linii de credit pentru capital de lucru la Banca Transilvania, in valoare de 10.000.000 RON, pe o perioada de 1 an de la semnarea contractelor de credit, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de inca:12.luni cu acordul partilor (Linia de credit);(ii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra tuturor conturilor curente deschise de Societate la Banca Transilvania cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii contractelor comerciale pe care Societatea le are in derulare cu partenerii comerciali, cu inscrierea la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iv)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii stocului de marfa detinut de Societate, cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(v)inregistrarea contractelor astfel incheiate in Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM), la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), in Cartea Funciara si in orice alte registre publice, dupa caz;(vi)imputernicirea dlui.Francisc Koos, Membru al Directoratului, sa reprezinte in mod individual cu puteri depline Societatea pentru negocierea, incheierea, semnarea, in numele si pe seama Societatii a contractelor de credit/garantie aprobate si a altor documente aditionale aferente si pentru efectuarea formalitatilor de publicitate in legatura cu aceste contracte/documente, in fata oricarei institutii/autoritati publice. 4.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 5."Aprobarea incetarii contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti. 6.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri. 7.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, cu urmatoarele 3 amendamente:(a)bugetul total de amenajare si mobilare suportat de Grup (in plus fata de bugetul suportat de proprietar) va fi de maximum EUR 40K si (b)Societatea va avea un drept de denuntare unilaterala a contractului sub conditia unui preaviz scurt si fara vreo penalitate incepand cu a treia aniversare a contractului si (c)orice modificare a contractului va necesita un nou acord din partea Consiliului de Supraveghere. 8.Aprobarea subinchirierii partiale a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului. 9.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de 10.iunie.2021, cu urmatoarele 2 amendamente:(a)sa priveasca doar camionetele cu o vechime de maximum 3 ani si un numar de kilometri de maximum 80.000 si (b)sa acopere maximum 50% din camionetele Societatii (fie prin echiparea integrala a maximum 50% din camionete, fie prin echiparea tuturor camionetelor, insa doar a 50% din capacitatea lor)". Votul afirmativ asupra punctelor de la 5 la 8 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 1 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Votul afirmativ asupra punctului 9 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 2 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Propunerile Directoratului cu privire la punctele 1, 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGEA pot fi consultate de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la:office@farmavet.ro. Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19;si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 16:00, la adresa:office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul in cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si/sau AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta (Buletinele de Vot), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de Vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, Romania, pe site-ul societatii la adresa:www.farmavet.ro si pot fi solicitate prin e-mail la adresa:office@farmavet.ro. La completarea imputernicirilor speciale si/sau Buletinelor de vot, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de Vot va fi disponibila la sediul social al Societatii in Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitat prin e-mail la adresa:office@farmavet.ro. Irina-Florentina Rosu, Presedinte Directorat; Anca Eugenia Nartescu-Membru Directorat; Francisc Koos; Membru Directorat

Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996,

Valabil in:
Diverse Constanta
     Publicat in: 14 Jan 2022
Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, TITULARUL, PANOPOULOS CHRISTOS, domiciliat in Mun. Constanta, str. Mesterul Manole, nr. 6, Bl.D4, ap.12, Tel/Fax. 0722323350, intentioneaza sa solicite de la Administratia Bazinala de Apa Dobrogea-Litoral, Aviz de gospodarire a apelor pentru documentatia:-PUZ PENTRU REGLEMENTARE TEREN STR. M. EMINESCU, STR. FN-ZONA CASA CASATORIILOR-Municipiul, Constanta, jud. Constanta; Aceasta investitie este noua. Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodarire a apelor, pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata. Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului sau la D-na Atena Garjoaba, Tel. 0773855852, dupa data de 25 februarie 2021.

Ventura Solutions Recruteaza Personal Hotelier

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 14 Jan 2022
Ventura Solutions recruteaza personal hotelier si restaurant, muncitori in agricultura si asistenti medicali pentru Austria, Germania, Anglia. Nu se percepe comision. Aplicatiile se primesc doar online la: www. workeu. biz

Vand Telefoane Garantie Luni Preturi Super

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 14 Jan 2022
Vand telefoane lg noi cu garantie 12 luni, preturi super avantajoase. modele: kp 170, gs 155, gb 115, gu 990 i, kp 260, gd 510, gt 505, kp 501, ku 280, gw 300, gt 505, gt 400, kp 502, kf 600, km 900 arena. acesorii originale lg, acumulatori, service exclusiv lg hardware si software. contact 0767.949.596

Preluare firma,preluari firme,cesiuni firme,0721.868.987

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 14 Jan 2022
Preluri firme, preluari societati comerciale, cesiuni firme!Va asiguram preluarea societatii comerciale. Se asigura totodata schimbarea administratorului, a actionarilor, iar la solicitarea dvs va putem pune la dispozitie schimbarea sediului social existent. Procedura este in conformitate cu legislatia in vigoare, se efectueaza prin Registrul Comertului, notariat, avocat!Regim urgenta! 0721.868.987 iar la finalul formalitatilor legale dvs nu veti mai avea nici o raspundere asupra societatii cesionate

Zugrav Execut Amenajari Interioare Finisaje

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 14 Jan 2022
Zugrav execut amenajari interioare finisaje zugraveli renovari case apartamente garsoniere. Lucrez repede si de calitate. Telefon 0737.387.607

Preluari Firme Prin Notariar Avocat Registrul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 14 Jan 2022
Preluari firme prin Notariar, Avocat si Registrul Comertului, contract de cesiune, schimbare sediu social! Cesiunea se realizeaza cu respectarea legislatiei in vigoare! PERFECT LEGAL. 0720.851.162

Judecatoria Iasi Sectia Civila Dosar Incheierea

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
* Judecatoria Iasi sectia civila, Dosar nr 23 624 /245/2004*/a1, Incheierea Nr 2204/01.oct.2021 , in numele legii dispune: admite cererea calificata de instanta ca fiind o cerere de lamurire dispozitiv hotarare, conform disp art 281 indice unul din vechiul cod de procedura civila cerere formulata precizata si modificata ulterior de reclamantii: Dimitriu C Elena din Iasi strada Cerna numarul 4a bloc A3 scara a etaj 6 apartament 3 , Dimitriu Constantin din satul Șorogari comuna Aroneanu judetul Iasi Dimitriu Marius din Iasi soseaua Nicolina nr 21 bloc 954 scara a etaj 4 apartament 13 Dimitriu N Neculai din Iasi strada Abinet numarul 25 si Mihai v Maria din Iasi strada Neptun numarul 18 bloc 773 scara a etaj 2 apartament 11 in contradictoriu cu paratul Comisia judeteana Iasi de aplicare a legii 18 din 1991 Dimitriu Mariana din Iasi soseaua Nicolina numarul 21 bloc 954 scara a etaj 4 apartament 13 Hadambu Maria din satul Șorogari comuna Aroneanu judetul Iasi Munteanu Daniela Lacramioara din satul Șorogari comuna Aroneanu judetul Iasi, Vatra Neculai nascut la data de 28 03 1950 din satul Șorogari comuna Aoneanu judetul Iasi Vatra Neculai nascut la data de 21 06 1973 din satul Dobrovat comuna Aroneanu judetul Iasi Vatra Valentina nascuta la data de 18 07 1977 din satul Șorogari comuna Aroneanu judetul Iasi si Vatra Violeta nascuta la data de 12 03 1975 cu domiciliu necunoscut citata prin publicitate si prin afisare la usa instantei si in consecinta : dispune lamurirea dispozitivului sentintei civile numarul 21 849 /15 -12-2011 pronuntata in dosarul numarul 23 624 /245 /2004 * al judecatoriei Iasi in ceea ce priveste lichidarea starii de indiviziune existenta intre parti cu privire la suprafata de teren de 6200 mp inscrisa in titlul de proprietate numarul 5 540 din16 04 2002 de la litera c conform planului de situatie nr 9 rectificat plan care se afla la fila 45 din acest dosar si care impreuna cu procesul verbal de receptie numarul 3250 / 2605 2021 emis de catre OCPI Iasi si cu schitele anexa de la filele 112 -118, din acest dosar urmeaza sa faca parte integranta din prezenta incheiere astfel : 1 ) lotul numarul unu care se atribuie in natura paratei Vatra Valentina este compus din suprafata totala de teren de 1550 mp formata din suprafata de teren de 26 de mp parcela De10 63 /2 /2 / 1 si suprafata de teren de 1524 mp parcela V-10 63 /3/2/1 punctele 1.2.18.12.13.14.15.16.17.1; 2) lotul nr 2 care se atribuie in natura paratei Hadambu Maria este compus din suprafata totala de 1550 mp formata din suprafata de teren de 26 m p parcela De10 63 /2/2/2 si suprafata de teren de 1524 m p parcela V-10 63/3/2/2 punctele 2.3 .19 .10 .11 .12 .18 2.; 3) lotul nr 3 care se atribuie in natura reclamantului Dimitriu Neculai este compus din suprafata totala de teren de 1550 mp formata din suprafata de teren de 26 m p parcela De1063 /2/2/3 si suprafata de teren de 1524 m p parcela V1063/ 3/2/3 punctele 3.4.20 .8 .9 .10 .19 .3; 4) lotul nr 4 care se atribuie in natura mostenitorilor defunctului Dimitriu N Vasile respectiv reclamantilor Mihai V Maria si Dimitriu Marius si paratei Dimitriu Mariana este compus din suprafata totala de teren de 1550 mp formata din suprafata de teren de 26 m p parcela De 1063 /2/2/4 si suprafata de teren de1524 m p parcela V1063 /3/2/4 punctele 4 .5 .6 .7 .8 .20 .4.Cu drept de recurs in termen de 15 zile de la comunicare. Data in Camera de Consiliu si pronuntata in sedinta publica azi 01 10 2021.

Lichidatorul Judiciar Brebene Marinela

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Lichidatorul judiciar: BREBENE MARINELA desemnat prin Sentința nr. 269 din:11.11.2021 pronunţată de:Tribunalul Damboviţa in dosarul nr. 5075/ 120/2019, in temeiul art.99 din Legea nr.85/2014, fac publică deschiderea procedurii falimentului a debitorului: SC BFB MAKING PROJECT EVENTS SRL, cu sediul in: Targoviște, str. Laminorului, nr.11, jud.Dambovița, cod de identificare fiscală:31409499, număr de ordine in registrul comerţului: J15/201/2013, cu următoarele termene:depunerea cererilor creanțelor născute in cursul procedurii:23.12.2021, verificarea creanţelor, intocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimetar al creanţelor 21.01.2022, soluţionarea contestaţiilor şi definitivarea tabelului consolidate al creanţelor 18.02.2022. in temeiul art. 114 alin. (1) din Legea privind procedura insolvenţei, nedepunerea cererilor creanțelor născute in cursul procedurii pană la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/ creanţele deţinute impotriva debitorului.

Romania Judecatoria Intorsura Buzaului

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
*ROMANIA, Judecatoria Intorsura Buzaului, dosar.nr.532/248/2021, DISPUNE:in temeiul dispozitiilor art.130 din Decretul Lege nr.115/1938 si in temeiul dispozitiei din data de 0712.2021 emite urmatoarea:SOMATIE:prin cererea inregistrata pe rolul Judecatoriei Intorsura Buzaului sub nr.532/248/2021 posesorii Serban Emilian si Serban Viorica avand domiciliul sat.Ladauti nr.190, com.Barcani, jud.Covasna, au invocat dobandirea prin uzucapiune a dreptului de proprietate asupra imobilelor situate in intravilanul satului Ladauti FN: 1.In suprafata de 1.880mp, inscris in CF23709.Barcani, nr.top. 6274/1, 6275/1/a si 6275/2/a in suprafata totala de 9.223mp avand ca proprietari tabulari pe Sbarcea Maria si Serban Emil avand categoria de folosinta faneata; 2.In suprafata de 1.232mp inscris in CF.23709 Barcani, nr.top.6274/1. 6275/1/a si 6275/2/a in suprafata totala de 9.223mp avand ca proprietari tabulari pe Sbarcea Maria si Serban Emil avand categoria de folosinta faneata;
3.In suprafata de 540mp, inscris in CF.23708 Barcani, nr.top.6274/2, 6275/1/ b si 6275/ b in suprafata totala de 2.304mp avand ca proprietari tabulari pe Sbarcea Maria si Serban Emil avand categoria de folosinta faneata;
4.In suprafata de 1.220mp inscris in CF.23708 Barcani, nr. top.6274/2, 6275/1/ b si 6275/b in suprafata totala de 2.304mp avand ca proprietari tabulari pe Sbarcea Maria si Serban Emil avand categoria de folosinta faneata; 5.In suprafata de 540mp inscris in CF.23724 Barcani, nr.top.6274/13, 6275/1/c si 6275/2/c in suprafata totala de 2304mp avand ca proprietar tabular pe Sorban Domnica avand categoria de folosinta faneata; 6.In suprafata de 1.220mp inscris in CF.23724 Barcani, nr.top.6274/13,6275/1/c si 6275/2/c in suprafata totala de 2304mp avand ca proprietar tabular pe Sorban Domnica, avand categoria de folosinta faneata; si care se invecineaza cu imobilele: la nord- drum, la est-imobilul detinut de Serban Petre, la sud-paraul Nada si la vest-imobilul detinut de Mocanu Gheorghe. Toti cei nteresati sunt somati sa formuleze opozitie,cu precizarea ca, in caz contrar se va trece la judecarea cererii in termen de 30 de zile de la emiterea celei din urma publicatii. Prezenta somatie: se afiseaza la sediul JUDECATORIEI Intorsura Buzaului, precum si la seidul Primariei comunei Barcani; se publica intr-un ziar de circulatie nationala.

Tulcea Macin Anunt Public Conformitate

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Tulcea-MACIN. ANUNT PUBLIC. In conformitate cu prevederile OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioaresi a Legii nr. 544/2001 privind accesul la informatie Societatea: Lukoil Romania SRL Sediu: Municipiul Bucuresti, Sector1, Strada Siriului, nr. 20, Corp A Telefon/ Fax: +40212272106,+ 40212328264 Activitatea: Statie distributie carburanti Amplasare obiectiv: Loc. Macin, Oras Macin, Strada 1 Decembrie, nr .140, Judet Tulcea Scopul activitatii: comert Prezentarea activitatii: 4730 -Comert cu amanuntul a carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate- INFORMATII cu privire la masurile de protectie a factorilor de mediu si despre eventualul impact asupra factorilor de mediu: Apa: separator de produse petroliere Aer: instalatie recuperare a vaporilor COV Sol: platforme betonate Gestiunea deseurilor: pubele colectare selectiva a desurilor ANUNTA publicul interesat asupra depunerii solicitarii si documentatiei tehnice in vederea innoirii autorizatiei de mediu Informatiile privind potentialul impact asupra mediului generat de proiectul propusso observatiile publicului se primesc la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Tulcea, str. 14 Noiembrie, nr. 5, telefon 0240/510622, fax 0240/510621, de luni pana vineri intre orele 08.00 - 16.00

Agigea Drobot Claudiu Aurelian Sediul Comuna

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
AGIGEA. DROBOTĂ CLAUDIU- AURELIAN, cu sediul in comuna Prejmer, str. Brașovului nr. 162 A, jud. Brașov, titular al notificării privind "iNTOCMIRE PUZ - STABILIRE REGLEMENTARI URBANISTICE ZONA ACTIVITĂȚI ECONOMICE - INTRODUCERE iN INTRAVILAN", amplasat in jud. Constanța, comuna Agigea, nr. cadastral 105412 și 105411, anunță publicul interesat că, in urma parcurgerii etapei de incadrare din sedința CSC din data de 17.02.2021, s-a luat decizia supunerii procedurii de adoptare fără aviz de mediu. Publicul poate formula comentarii privind decizia etapei de incadrare pe care le transmite in scris Agenției pentru Protecția Mediului Constanta, str. Unirii nr. 23, tel/fax 0241/546696, in termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anunțului.

Teghirghiol Tein Ravel Sediul Comuna Recas

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
TEGHIRGHIOL. WEIȘTEIN RAVEL, cu sediul in comuna Recas, str. Alunis nr. 15, jud. Timis, titular al notificarii privind "EFECTUARE PUZ IN VEDEREA INTRODUCERII IN INTRAVILAN A PARCELEI A 105-10 PENTRU CONSTRUIRE HALA INDUSTRIALA DESTINATA PRELUCRARII LANEI CONFORM HCL 052/12.03.2020", amplasat in jud.Constanta, orasul Techirghiol, A 105-10, anunta publicul interesat ca, in urma parcurgerii etapei de incadrare din sedinta CSC din data de 17.02.2021, s-a luat decizia supunerii procedurii de adoptare fara aviz de mediu Publicul poate formula comentarii privind decizia etapei de incadrare pe care le transmite in scris Agentiei pentru Protectia Mediului Constanta, str. Unirii nr. 23, tel/fax 0241/546696, in termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anuntului.

Lavender Product Sediu Social Judetul Constanta

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
LAVENDER PRODUCT S.R.L., cu sediu social in Judetul Constanta, Localitatea Mereni, Comuna Mereni, Strada Gradinitei, nr. 383, solicita de la Agentia pentru Protectia Mediului Constanta, obtinerea autorizatiei de mediu pentru obiectivul (activitatea): Fabricarea pesticidelor si a altor produse agrochimice, amplasat in Judetul Constanta, Comuna Mereni, Parcela A 547/6. Lot 2. Persoanele fizice sau juridice interesate, pot depune eventuale contestatii sau sugestii, la sediul A.P.M. Constanta, Strada Unirii nr. 23, telefon 0241. 546.696.

Anunt Public Privind Depunerea Solicitarii

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu (titularul proiectului) CERNISENCU ALEXANDRU, cu domiciliul municipiul Constanta,str.Teleajen nr. 13B, anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: ,,CONSTRUIRE IMOBIL P+2E+3Eretras-LOCUINTA MULTIFAMILIALA CU SPATII COMERCIALE LA PARTER", amplasat in municipiul Constanta,str. Voievozilor nr. 13, judetul Constanta. lnformatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Constanta: municipiul Constanta, str.Unirii nr.23 si la CERNISENCU ALEXANDRU, cu domiciliul municipiul Constanta, str.Teleajen nr.13B,in zilele de luni-vineri , intre orele 9,00 - 13,00. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul autoritatii competente pentru protectia mediului Constanta .

Alira Grand Vins Sediul Social Aliman Comuna

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
S.C. ALIRA GRAND VINS SRL cu sediul social in Sat Aliman, Comuna Aliman, Strada Principala, Nr. 41, Jud. Constanta, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/443/2016, Cod unic de inregistrare RO 35707919, solicita de la Agentia de Protectie a Mediului Constanta, obtinerea autorizatiei de mediu pentru obiectivul (activitatea) CRAMA - 1102 Fabricarea vinurilor din struguri; 4634 Comert cu ridicata al bauturilor; 5210 Depozitari; 8292 Activitati de ambalare; 5224 Manipulari, amplasat in Sat Aliman, Comuna Aliman, Parcela A815/58, A815/59, A815/60, Lot 2, Jud. Constanta Persoanele fizice sau juridice interesate, pot depune eventuale contestatii sau sugestii, la sediul A.P.M. Constanta, strada Unirii nr. 23, telefon 546696.

Constanta Conformitate Prevederile Legii

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Constanta. In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, TITULARUL, PANOPOULOS CHRISTOS, domiciliat in Mun. Constanta, str. Mesterul Manole, nr. 6, Bl.D4, ap.12, Tel/Fax. 0722323350, intentioneaza sa solicite de la Administratia Bazinala de Apa Dobrogea-Litoral, Aviz de gospodarire a apelor pentru documentatia:-PUZ PENTRU REGLEMENTARE TEREN STR. M. EMINESCU, STR. FN-ZONA CASA CASATORIILOR-Municipiul, Constanta, jud. Constanta; Aceasta investitie este noua. Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodarire a apelor, pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata. Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului sau la D-na Atena Garjoaba, Tel. 0773855852, dupa data de 25 februarie 2021.

Anunt Public Spekt Sediul Bucure Bulevardul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
ANUNT PUBLIC 1 – IN - SPEKT S.R.L. cu sediul în București, sector 1, Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 54B, etaj 1, beneficiar al documentației „PUZ – CONSTRUIRE COMPLEX DE LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, ÎMPREJMUIRE TEREN ȘI ORGANIZARE ȘANTIER”, situat în Șoseaua Chitila, nr. 228B, sector 1, Bucuresti, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de obținere a avizului de mediu pentru planul/programul menționat și declanșarea etapei de incadrare.
Prima versiune a planului poate fi consultată la sediul Agenției pentru Protecția Mediului București din Aleea Lacul Morii nr.1 (în spatele benzinăriei Lukoil), sector 6, de luni până joi între orele 900 – 1200 . Observații/comentarii și sugestii se primesc în scris la sediul A.P.M.B., în termen de 18 zile de la data publicării anunțului.

MCD ADMINISTRARE

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 13 Jan 2022
MCD ADMINISTRARE vine in intampinarea dvs. cu activitati de calitate pentru administrarea imobilelor, prestate cu profesionalism de personal cu experienta! contact: office@mcd-administrare.ro; tel: 0720 071 633

Raportul Semestrial International Caviar

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Raportul semestrial al International Caviar Corporation SA este disponibil și poate fi consultat pe site-ul www. bvb. ro

Site-uri partenere:

Mediapress Mica Publicitate
Mare Publicitate Mediapress
Mica Publicitate Ziare
Anunturi Romania Libera
Anunt Ziarul Romania Libera
Romania Libera Anunturi
Anunturi Libertatea
Mica Publicitate Libertatea
Anunt Ziarul Libertatea
Anunturi Jurnalul National
Mica Publicitate Jurnalul National
Anunturi Anuntul Telefonic
Mica Publicitate Anuntul Telefonic
Anunturi Adevarul
Mica Publicitate Adevarul
Anunturi Bursa
Anunturi Curierul National
Citatii ziarul Adevarul
Citatii Romania Libera
Anunturi Citatii Ziare
Anunt Licitatii Ziare
Publicitate Ziare Locale
Anunturi Ziare Locale
Publicitate Ziare Locale
Ziare Mica Publicitate
Ziare Mare Publicitate
Mica Publicitate Cluj
Anunturi in ziare
Publicitate in ziar
Publicare Anunt ziare
Anunturi adunari generale
Anunturi Fonduri Europene
Anunturi Ziare Nationale
Anunt Ziar National
Servicii de curatenie